Par mani

Mans fotoattēls
Rīga, Latvia
Bloga bildes palielinās! Paldies par komentāriem.

ceturtdiena, 2012. gada 26. jūlijs

Sveicināti manā dzimšanas dienā!


Vakar, Sandras blogā, izlasīju šādu sava dzimšanas datuma raksturojumu:
" 26.
Esat viemēr ziņkārīgs un gatavs pārmaiņam. Rutīna neiederās Jūsu dzīvē. 26. datums Jūsu dzīvi veido biznesa jomā veiksmīgu. Numuru 2 un 6 enerģija ļauj Jums ar citiem manipulēt arī darba attiecībās. Jums ir dotības organizēšanā, un vadīšanā. Jūs efektīvi regulējat finanses. Mīlat slavu un esat ambiciozi, kā arī viegli sastrādājaties un adaptējieties. Šis datums piešķir praktisku un reālu skatījumu uz dzīvi. Ceļošana ir jūsu mīļākais hobijs, tādēļ, ka tas Jūs iedvesmo. Jūs nepaliksiet ilgi cilvēka sabiedrībā, kas Jums nesimpatizē. Jūsu iemīlēšanās ātri nāk un ātri beidzas. Jūs varat būt dziļi iemīlējies, bet drīz, pēc kāda laika, Jūs jau metīsiet acis apkārt."


Nu, vai tiešām tas  viss ir par mani?

Galīgi neesmu ambicioza. Labi jūtos  tad, kad  jādara zināmas lietas. Organizēšana / vadīšana uzdzen stresu. 
Ceļot gan man ĻOOTI patīk. It īpaši, ja laba kompānija un kāds  rokdarbs  līdz.


3 komentāri:

  1. Sirsnīgs sveiciens jubilejā!Ļoti šarmanta bilde!Man arī sanāca šis pats apaksts, bet liekas mūs vieno tikkai hobijs, raksturos mums nav daudz kopīga, bet varbūt nemaz nezinam viena otru!Jaukuas svinības!

    AtbildētDzēst
  2. Daudz laimes dzimšanas dienā! Lai jauka šī dieniņa un daudz mīļu ciemiņu!

    AtbildētDzēst
  3. Sirsnīgs svieciens dzimšanas dieniņā! :))) Jubilāres bilde feina ar mazliet šķelmīgu acu skatu! Nu pa skaisto! :)))

    AtbildētDzēst