Par mani

Mans fotoattēls
Rīga, Latvia
Bloga bildes palielinās! Paldies par komentāriem.

pirmdiena, 2013. gada 4. februāris

Zāģzobis rudens krāsās.

Oriģināls: Hitchhiker scarf  by Martina Behm
Dzija: G-B Warenhandel Strumpf- und Sportgarn zeķu dzija (100g/420m).
Adāmadatas: KnitPRO Karbonz Fixed Circular Needles 3mm/100cm.
Tamboradata: metāla 0,5mm.
Pērlītes no Dzijas.lv veikala (Brīvības 155 - Barona kvartāls)

t89bny1nvjq9gyqwv.jpg
Līdz 10.februārim vēl vari paspēt rezervēt KnitPro labumus
pie http://www.rokdarbu-bode.lv/

 

3 komentāri:

  1. Klau, Tu zobus dabon, noraucot 4 vai 5 valdziņus? Es savējo izārdīju, bet tā arī nesapratu, vai es nepareizi adīju, vai man vienkāŗsi neiepatikās.
    ilze / zeķe

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Noraucu 5 valdziņus. Sanāca tāds šaurs, garš zāģis. Ārdīt ārā neārdīsu, bet forma arī man nepatīk.

      Dzēst
    2. Vot! Janvāra tusiņā bija viena slaida meitene, kura arī šo uzadīja un domāja, vai ārdīt, vai nē. It kā smuks un tā, bet nu nepas kaut kas, vai ne? Jāmodificē. Man bija doma, varbūt raukt 4 valdziņus, lai veidojas simetriskāka forma. Bet tad būs vēl garāks...

      Dzēst